Mitt första inlägg

Tjena allihopa det här är då min nya blogg och ni kanske tycker att Julolagus låter lite konstigt med det menas :

JULia OLAusson GUStavsson


asså dom tre första bokstäverna i mitt namn! Men nu ska jag berätta lite om bloggen det ska handla om mitt liv, musik, familj, vänner,nöje och mode! Eller kanske inte mode för sånt är jag jättedålig på men ni kan få lite fakta om mig.¨


Fakta om mig:
Namn: Julia.
Efternamn: Mammas efternamn Olausson och pappas Gustavsson
Smeknamn: Dvärg, Linnéa, & Jullan.
Ålder: Gissa
Född Datum: 13 November 98
Favvomat: Tacos.
Favvofärg: Blå grön rosa.
Favvoband: Black eyed peas i så fall.
Favvolag: Manchester United.
Favorithobby: Sjunga, dansa, handboll, fotboll, basket och va med kompisar
Favvofilm: Många
Filmstjärna: Ingen, palla
FavoritSerie: Desperate housewiwes.

Kommentarer
Postat av: eva

handboll, fotboll, basket? :p

de märks att du gillar de när du aldrig kör de..

2010-07-10 @ 15:46:02
Postat av: Julia

Jag gillar handboll och fotboll! Varför kommenterar du gamla inlägg?

2010-07-10 @ 16:30:21
URL: http://juliiajh.blogg.se/
Postat av: Julia

Och dessutom är inte du sur på mig?

2010-07-10 @ 16:37:37
URL: http://juliiajh.blogg.se/
Postat av: eva

du skrev basket med.

vf spelar du aldrig de då?

för att jag kollade på din blogg o började längst ner?

nej det är jag inte.

2010-07-17 @ 15:28:18
Postat av: Julia

Jag gillar att spela basket.

2010-07-28 @ 14:10:21
URL: http://juliiajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0