2010-07-07

GRATTIS VANESSA 1 ÅR IDAG!!! <'33333

Vanessa är min lillasyster till er som inte visste :) Nu har det gått ett år sen hon födde vem håller med om att tiden går snabbt.
Och dessutom så är det ett år sen Michael Jacksons minneslund, kom ihåg när jag satt och kollade på det när mamma åkte in till BB jag och Wilma var jätteglada Adrian va ledsen (Då var han en riktig mammagris HAHA!!)
Men sen kom pappa och vi åt och sen åkte vi till studentviken.

Skriver mer snart!

Ha det bäst :)

ps. Frida, 17 Wilma, 9, Adrian, 2 och Vanessa, 1 är mina syskon och sen är det jag Julia,12
Vanessa och Adrian är mina halvsyskon.
Frida och Wilma är hela.







Kommentarer
Postat av: Wilma blink blink

GRATTIS GRODJÄVEL

2010-07-08 @ 14:14:16
URL: http://wilmutois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0